לימודי אנגלית משפטית

13 באוק׳ 2022

העולם העסקי עבר תמורות רבות במהלך העשורים האחרונים, ושינויים טכנולוגים הפכו את החברות שנהגו להתמקד בשוק המקומי ובקהל יעד מסוים, לחברות בינלאומיות שמתחרות על ליבו של כל צרכן ברחבי העולם. הדבר בולט במיוחד בעידן הקורונה, בו המשרות הגלובליות ניתנות לאיוש גם בעבודה מרחוק, ובשל כך לימוד אנגלית עסקית ו/או משפטית הפך למיומנות חשובה ביותר. על מנת שנוכל להיות חלק מעולם זה, עלינו, כפרטים, או הארגון בו אנחנו עובדים להתרגל ולאמץ את השינויים הטכנולוגיים שהוא מביא איתו, אבל מעבר לכל שינוי טכנולוגי, נמצאת השפה, היא השפה המדוברת השכיחה היום בעולם – האנגלית.

וולסטריט מציעה מגוון מסלולי לימודים גמישים אותם ניתן להתאים לצרכי העו”ד או משרד העו”ד ולהתמחויות השונות: ליטיגציה, אנגלית משפטית מסחרית, מיסים, משפט בינלאומי וכו'. המסלולים מציעים תכנים המותאמים לעו"ד מוסמכים שונים בהתמקדות בהיבטים משפטיים של מילות מפתח וביטויים בתחום לצד שיפור רמת האנגלית הכללית בדגש על כושר הדיבור.

כל תלמיד עסקי של וולסטריט, לא משנה מסלול הלימוד, הוא שגריר של החברה או העסק שלו בעולם. ביחד עם התלמיד אנו בונים עבורו, אישית, או עבור החברה אותה הוא מייצג תכנית לימודים ייחודית המתאימה לצרכיו. אנו מציעים לתלמיד העסקי מגוון קורסים באנגלית עסקית ובמגוון פורמטיםאונליין, בבית העסק, קורסים מקצועיים ועוד. המעבר בקורס עצמו בין הנושאים הרלוונטיים ניתן לבחירת התלמיד יחד עם המורה שילווה אותו בקורס.

בקורסים העסקיים הלמידה מתאפשרת במתכונת של ״אחד על אחד״ או בקבוצות, בהם הלמידה מבוצעת בצורה מאורגנת ובפיקוח של מחלקת HR או מחלקת ההדרכה, בין אם זה קורס אנגלית מלא, או סדנאות ממוקדות. בשתי האפשרויות ניתן ללמוד באונליין בכל הפלטפורמות הפופולריות כיום בהתאם לתמהיל שהוזמן על-ידי החברה. היתרון של קורס בוול סטריט הוא מגוון המסלולים המספקים מענה גמיש ומותאם לצרכי הלקוח ולמידה בכל מקום ובכל זמן, בצורה שמשתלבת בשגרת העבודה בחברה.

ליצירת קשר עם יועצת לימודים עסקית: לי חינגלי

דוא"ל: business@wsi.co.il

טלפון: 2044*