אנגלית לילדים - ללמוד עם סדרות

22 ביולי 2021

עבור ילדים, לימודי שפה יכולים להיות הרבה יותר יעילים אם הם גם נהנים על הדרך. בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם המלצות לסדרות ללימוד אנגלית לילדים מנטפליקס, בהן ניתן לצפות בשפה האנגלית!

אם גם אתם גיליתם את סוד הקסם של לימודי אנגלית לילדים דרך סדרות, אל תדלגו על הרשימה הבאה:

אי הפאפינים - Puffin Rock
סדרת אנימציה קסומה המציגה את חייה של ציפור קטנה בשם אונה ואת הרפתקאותיהם שלאחיה הקטן באבה ומשפחת הפאפינים. הסדרה מאפשרת לילדים ללמוד אנגלית באופן משעשע ומרתק, תוך שימוש בהרבה סיטואציות מחיי היום-יום, לצד פוקוס רב על הטבע ובעלי החיים.

חבורת הקצב - Beat Bugs
סדרת אנימציה מוזיקלית המבוססת על שירי הביטלס ומיועדת לילדים. הסדרה מציגת את הקלאסיקות המוזיקליות של הביטלס באופן חינוכי ומרתק, לצד פרשנויות מעוררות מחשבה על שירי הביטלס וחייהם של חברי הלהקה.

מפלצות העל - Super Monsters
סדרת אנימציה ישראלית-אמריקאית המתארת את חייהם הכפולים של ילדים רגילים, שבלילה הופכים למפלצות משעשעות והולכים ללמוד בבית הספר "קילשוני האביב". הסדרה מעודדת ילדים ללמוד מילות בסיס רבות באנגלית ומציעה שיעורים רבים על שליטה עצמית, כישורים חברתיים וערכים.

הקסם של מוטאון Motown Magic
הסדרה המוזיקלית המאוירת, שעוסקת בסצינת מוזיקת הסול של שנות ה-60, עוסקת בבן, נער אפרו-אמריקני עם לב רחב דמיון עשיר, שמשתמש במכחול קסום כדי להחיות את אמנות הרחוב בעיר מגוריו. התוכנית כוללת קאברים רבים ואיכותיים במיוחד לשירים של חברת התקליטים הפופולרית "מוטאון". אם ברצונכם ללמוד אנגלית באמצעות האזנה למוזיקה בשפה האנגלית, זוהי הסדרה בשבילכם!

מסיבת מילים - Word Party
יש הרבה סדרות באנגלית לילדים, אבל "מסיבת מילים" מיוחדת בך שהיא מייצרת היכרות ראשונית עם מילים בסיסיות בשפה האנגלית. בואו לפגוש את ביילי, פראני, קיפ ולולו - ארבעה גורי חיות חמודים שרוצים ללמוד אנגלית. הסדרה מתאימה במיוחד לילדים קטנים שטרם למדו קרוא או כתוב, ומשתמשת בשלל שיטות מתוחכמות כדי לעזור לילדים להבין ולזכור את המילים החדשות שהם למדו.

טרו וממלכת הקשת - True and the Rainbow Kingdom
הסדרה מתארת את חייה של טרו, נסיכה אמיצה וחכמה וחבריה החיות הקסומות בממלכת הקשת, שביחד הם מצילים את העולם מפני המפלצת המסתורית גריממה. הסדרה מציעה לילדים היכרות מעמיקה עם מילים וביטויים רבים באנגלית דרך חוויות והרפתקאות קסומות ונחשבת למומלצת במיוחד עבור ילדים צעירים.

המכשפה הגרועה ביותר- The Worst Witch
בסדרה הקומית-פנטסטית יפגשו הילדים את מיה, מכשפה קצת… בינונית. מיה מנסה ללמוד כישורים חדשים כדי להפוך למכשפה טובה יותר, אך כל הניסיונות שלה כושלים באופן משעשע. הסדרה נחשבת לאיכותית ושנונה, ומתאימה לילדים בכל הגילים, שכן היא מציעה דיאלוגים ואנגלית קלה ונוחה להבנה.

סטיבן יוניברס Steven Universes
סדרת האנימציה הנהדרת הזאת, שהיתה מועמדת לפרסי אמי, עוסקת בנער חייזרי עם כוחות על בשם סטיבן וחיבתו לבגדים בצבע ורוד. סטיבן, יחד עם שלוש האמהות המאמצות שלו, יוצא להרפתקאות ונלחם באויבים - והכל עם מסרים ליברליים רבים, גיוון אתני ולא מעט העצמה נשית. הסדרה אהודה במיוחד על צעירים ומבוגרים וכוללת גם לא מעט קטעי מוזיקה שיעזרו  לילדים לקלוט את השפה האנגלית בקלות רבה יותר.

צפיה מהנה! 

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו. 
לימוד אנגלית לילדים - קורס אנגלית שמותאם בדיוק לילדך. 

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל 
» צפו בכל הקורסים