טקסטים באנגלית

14 באפר׳ 2021

חלק גדול מהאנשים מנסים למצוא שיטות על מנת ללמוד אנגלית בצורה טובה ומועילה, שיטה שתופסת תאוצה בגלל המגוון הרחב של חומרים ברשת היא שיטה של טקסטים באנגלית ללימוד מוצלח.

לימוד השפה - שימוש טקסטים באנגלית

השיטה למעשה לא מנסה ללמד אותכם מילה ספציפית כזאת או אחרת, אלא לנסות להבין את הכתוב בטקסט מתוך הבנת ההקשר של הטקסט שאותו קראתם, ובכך למעשה אתם צוברים הכרות עם מילים רבות, ולאט לאט מתחילים להבין את המשמעויות של המילים שלא הבנתם עם כה, ואת השימוש הנכון במילים.

יש לשיטה הזאת יתרונות וחסרונות, אבל לפני שאתם מתחילים להסתמך עליה בתור שיטת הלימוד המובילה והמועדפת עליכם, חשוב להבין לאיזה צורך אתם מנסים לשפר את האנגלית שלכם.

מתי להשתמש בטקסטים ללימוד אנגלית?

שיטת השימוש בטקסטים ללימוד אנגלית יכולה לעזור מאוד כאשר אתם מתכוננים למבחן חשוב - אם זה בגרות באנגלית או פסיכומטרי, וכאשר הצורך שלכם באנגלית הוא בעיקר באנגלית כתובה.

במקרה כזה, ההבנה מתוך ההקשר של הקטע יכולה לסייע מאוד במבחן שאליו אתם ניגשים, וכמובן שקריאה מרובה באנגלית תסייע רבות לשיפור השפה, ואנחנו בוול סטריט ממליצים על כך בחום, אך חשוב לזכור שזהו רק פן אחד בלימודי אנגלית ועל מנת לשפר את האנגלית על כל מימדיה - אם זה אוצר מילים באנגלית, דקדוק, הבנת הנקרא והנשמע, דיבור וכתיבה, יש להשתמש בדרכים נוספות בנוסף לשימוש בטקסטים ללימוד אנגלית.

חשוב גם לבחור טקסטים שרלוונטים לרמת האנגלית הנוכחית שלכם - לא לבחור טקסט קשה מדי שתצטרכו לשבת צמוד למילון, אך גם לא לבחור טקסט פשוט מדי שבו תבינו את כל המילים. מומלץ להשתמש בסיוע מקצועי שידריך אותכם להגיע לטקסטים שמתאימים לכם, ולהתקדם בהתאם לקצב הנכון. 

טקסטים לקריאה ותרגול באנגלית

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך:

רוצים לדעת מה היא רמת הדקדוק שלכם באנגלית? ← לחצו כאן ובדקו

ליצירת קשר עם יועצת לימודים: לי חינגלי

דוא"ל: csc@wsi.co.il

טלפון: 2044*

וול סטריט - בית הספר המוביל ללימודי אנגלית בעולם ובישראל